מהו ייעוץ משכנתא ומה כדאי לקחת בחשבון בבחירת משכנתא?

מהו ייעוץ משכנתא

מהו ייעוץ משכנתא. כמה אנחנו מדברים על הנושא הזה, נכון? כיום, כמעט שאין ישראלי שלא עוסק בעלויות או במחירי דירות בישראל וביכולת לקנות נכס להשקעה תוך הכירות עם המסלולים הכדאיים בלקיחת ההלוואה הענקית הזאת מהבנק. 

משכנתא היא הלוואה גדולה נושאת ריבית, שנועדה לרכישת דירה או קניית נכסים. בנקים בישראל מספקים הלוואה ללקוחות שיכולים להוכיח כי הם יכולים לספק לבנק שליש מסכום הנכס אותו הם מעוניינים לרכוש, ולהוכיח כי יש להם הכנסה קבועה ויכולות לעמוד בהחזרים חודשיים בתוספת ריבית שנקבעה על ידי הבנק. 

אבל בחירת מסלול לא נכון, או בחירת משכנתא בתנאים גרועים – יכולה לשלול את החלום לרכישת דירה או נכס להשקעה, ואף לעלות ללווים הון לא קטן ולגרום לפיגור בהחזרים החודשיים. לכן תמיד דרוש יעוץ משכנתא שילווה אתכם בזמן בחירת מסלול הלוואה מתאים ואטרקטיבי. 

אבל מהו ייעוץ משכנתאות ומה כדאי לקחת בחשבון בתהליך הזה? 

ייעוץ משכנתאות הוא שירות שנועד עבור כל אחת ואחד המתכוונים לבחור מסלול משכנתא ממגוון מסלולים אותם מציעים הבנקים. בין המסלולים אפשר לבחור משכנתא בריבית משתנה/ צמודה על בסיס אג"ח ממשלתי. ישנה משכנתא לזכאים (משכנתא בתנאי זכאות ממשרד הבינוי והשיכון כמו במקרים של מחיר למשתכן). אפשר לבחור הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד הנכס, או משכנתא במסלול פריים, יש בנקים שיציעו הלוואת גישור ועוד. 

איך בוחרים משכנתא?

כאשר אתם בוחרים מסלול יש לקחת בחשבון את הריביות והחזרים החודשיים שתצטרכו לעמוד בהם משך זמן רב. עליכם לדעת מה מתאים לכם וליכולות הכלכליות שלכם. יועצי משכנתאות מומחים – שאינם עובדים עבור הבנק  – יספקו לכם מידע שקוף, מקצועי וייעוץ לבחירת מסלול נכון. 

אנשי המקצוע יספקו לכם מידע על מסלולים כדאיים לפי מצבכם הכלכלי והמשפחתי. הם ימליצו על בנקים שמספקים תנאים טובים, יעזרו לכם לבצע חישובים הקשורים להחזרים החודשיים של ההלוואה וחישובי ריביות, כמו גם יפנו אתכם למסלול הכדאי ביותר – מה שיכול לחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש.  

כיצד בוחרים יועץ משכנתאות? 

  • כאשר אתם פונים לבחור יועץ משכנתאות שילווה אתכם בתהליך, יש לשים לב כי החברה ממנה אשת המקצוע או איש המקצוע מגיעים, היא חברת ייעוץ משכנתאות מוכרת המספקת שירות מתאם אישית. בחרו חברה שמכירה את עולם הנדל"ן, הפיננסיים והמשכנתאות. 
  • בחרו חברה יסודית המציעה ליווי לאורך כל הדרך החל מבחירת המסלול עד הכנת הטפסים והגשתם לבנק. 
  • בחרו יועצים שיכולים לספק לכם שירות ללא פשרות, גם בנוגע לניהול משא ומתן עם הבנקים השונים. 
  • כדאי שהיועץ וחברת המשכנתאות יספקו שירות מתאים  לצרכים ולמטרות שלכם, כמו גם ליכולות הכלכליות שלכם.
  • שימו לב שחברת היעוץ שאתם בוחרים מציעה צוות יועצים מנוסה. 
  • כדאי לבחור פקידי הלוואות מנוסים המגיעים מתוך מערכות בנקאיות והתנסו בעבודה בנקאית, וכעת יכולים כעת להדריך אתכם בכל השלבים של קניית דירה/ רכישת נכס/ וכולי, ויכולים להדריך אתכם ולעזור לכם להבין את התהליכים בלקיחת משכנתא. 

כך תוכלו לבחור נכון את סוג ההלוואה שתיקחו ואת הדרך בה תחזירו אותה. 

My House היא חברה המספקת ייעוץ משכנתאות פרטני וחכם. היועצים של החברה מלווים רוכשי דירות ונכסים לאורך כל הדרך. My House משתפת פעולה על כל הבנקים לטובת הלקוח, ויכולה לייעץ לכם בבחירת המסלול הנכון ביותר עבורכם עם הריביות והתנאים הטובים ביותר. החברה חוסכת ללקוחותיה מאות אלפי שקלים בבחירת מסלול נכון ובהחזרים חודשיים, ובכך מייצרת עולם של בעלי נכסים רגועים יותר שמרוויחים מהשקעה או קניית דירה בתנאים נוחים. 

מה היתרון ביועץ משכנתאות?

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי