השירותים שלנו

משכנתא חדשה

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה עם משרד לייעוץ משכנתאות, הוא שיש לנו גישה למגוון רחב של מוצרי משכנתא ומוצרים פיננסיים בכלל, בין אם מדובר בבנק או בגופים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח. במילים אחרות זה אומר שאנחנו יכולים לעזור לכם למצוא את שיעורי הריבית הנמוכים ביותר והתנאים הטובים ביותר עבורכם.

 

משכנתא למסורבים

קבלת הלוואת משכנתא עבור נכס שאנחנו רוצים לקנות הוא כבר חוויה לא פשוטה בפני עצמה, אבל מה קורה כשאנחנו מגיעים לבנק עם כל המסמכים שהפקנו, אחרי כל הבדיקות שעשינו ומגלים שהבנק פשוט מסרב לתת לנו משכנתא מבלי יכולת לערער על ההחלטה? דחייה של הבנק יכולה להיות חוויה לא נעימה בכלל

 

מחזור משכנתא

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה איתנו הוא הרשת הגדולה שיצרנו של בנקים ומוסדות פיננסיים. המשמעות היא שאנחנו עובדים עם כל הבנקים וכל שאר גופי המימון במדינה, ללא יוצא מן הכלל, וכך אנחנו יכולים לספק לכם מגוון פתרונות שונים עם יתרונות שונים.

 

משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא אופציה לבעלי נכס בגילאי 60 ומעלה, שיכולים בעצם להפיק תועלת משימוש בשווי הנכס שלהם. עם משכנתא הפוכה, בעלי הדירה מקבלים סכום חד פעמי או קו אשראי המבוסס על שווי ביתם המוערך. אין צורך להחזיר את ההלוואה עד שבעל הבית עובר דירה או נפטר, והיא אינה משפיעה על הזכאות לביטוח לאומי או להטבות רפואיות.

 

 

ייעוץ לכלכלת המשפחה

אז מה זה ייעוץ לכלכלת המשפחה ולמי הוא מתאים? ייעוץ לכלכלת המשפחה הוא בעצם תהליך ייעוץ שמתאים לכל אחד ואחת, שמתקשים לנהל את כלכלת משק הבית שלהם ומוצאים את עצמם במינוס. תהליך הייעוץ כולל סדרת מפגשים בה אנחנו בוחנים את מצבכם הפיננסיים ומאתרים את כל הבעיות שגורמות לכם לא לסגור את החודש, מתכננים אסטרטגיית פעולה וכל מה שנשאר לכם הוא ללכת לפי התכנית כדי להחזיר את כלכלת הבית למסלול.

 

גרירת משכנתא


העברת תנאי המשכנתא הקיימים שלכם לנכס חדש – פעולה הידועה היום כ"גרירת משכנתא", היא דרך יעילה לשימור תנאי המשכנתא שלנו והעברתם לנכס חליפי במקום הנכס שכרגע המשכנתא נמצאת עליו.

ניתן כמובן לגרור את מלוא המשכנתא או רק חלק ממנה, ונוסף על כך גם לשנות או להוסיף סכומים, הכל כמובן מתבצע באמצעות משא ומתן מקצועי עם הבנק, או הגוף המבצע.

איחוד הלוואות

איחוד הלוואות יכולה להיות דרך מצוינת לפתור את הבעיה ולשמור על הבית שלכם. אצלנו ב-MyHouse, צוות המומחים שלנו יכול לספק את התמיכה, ההדרכה והליווי הנדרשים כדי לעזור לכם לאחד את ההלוואות שלכם להלוואה אחת מסודרת בהחזר חודשי נוח, ולחזור למסלול.