איך יוקר המחייה משפיע על המשכנתא ?

יוקר המחייה

כולנו יודעים שיקר לגור בישראל. זה גם לא סוד שיוקר המיחיה בישראל מקשה על רכישת דירה או השכרת דירה בישראל. המצב שנוצר עקב יוקר המחייה הוא כמעט בלתי אפשרי עבור תושבים רבים המשלמים מחירים כפולים מאלה של אירופה, החל ממחירי המוצרים בסופר עד מחירי דלק או שכירות. 

ישראל מציעה שוק נדל"ן עם בתים ודירות במחירים המזכירים את אלה של המדינות עשירות בעולם כמו ניו יורק או טוקיו, שוויץ או מונוקו. יוקר המחייה – שאינו תואם את המשכורות הממוצעות –  הופך את ישראל לאחד המקומות היקרים לחיות בהם. 

אחד השווקים בהם אנו כישראלים מוצאים שאנו מתקשים ביותר הוא שוק הנדל"ן. במדינה סוציאלית שבה כל אדם אמור למצוא קורת גג לכל אדם – בין אם מדובר בבית מידות רחב שיושב על הקרקע לבין עם דירה בעיר או בפריפריה – רבים התושבים שתוהים לגבי מחירים גבוהים של דירות ובתים ולא יודעים האם הם יוכלו אי פעם לקנות נכס שיהיה כול כולו שלהם. 

קניית דירה כנגד כל הסיכויים…

אבל כמו במדינות אחרות, גם בישראל ניתן לקבל משכנתא בקניית דירה ראשונה ושנייה, אבל גם כאן יוקר המחייה משפיע על ריביות המשכנתא, כמו גם על גובה ההון העצמי שתצטרכו לגייס כדי לקנות דירה וגובה הריביות במשק. 

מלבד גיוס ההון למשכנתא, תמצאו עלויות נוספות ושאר משתנים החל ממס רכישה עד הזמנת נסח טאבו שיש להפיק, בחירת קבלן ותשלומי מיסים, תשלום על אישורי בנייה, שכירת אדריכל ואנשי מקצוע, קניית ריהוט לדירה החדשה ומכשירי חשמל, והכול תחת עול יוקר המחייה המכריע. 

אז מה עושים מול יוקר המחיה בישראל? ואיך בוחרים משכנתא שתתאים ליכולת הכלכלית שלכם?

אחת הדרכים להתמודד עם המצב הוא לפנות אל יועץ פיננסי מוסמך. יועצי משכנתאות פרטיים מעניקים ללקוחות ייעוץ מקצועי לגבי סוגי משכנתאות שונים ומסייעים למצוא את האפשרות הטובה ביותר לצרכיהם. הם יכולים לספק לך את האפשרויות הטובות ביותר וליידע אותך איזו משכנתא מתאימה לצרכים שלך.

מדובר באנשי מקצוע שנותנים ייעוץ לגבי סוגי משכנתאות שונים. יש להם רקע בתחום והם יכולים לעזור לאנשים לקבל את המשכנתא הטובה ביותר.

ליועצי משכנתאות פרטיים יש יתרונות רבים שהופכים אותם לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים המעוניינים לרכוש בית. יש להם גישה למידע על כל סוגי המשכנתאות, הם יכולים לנהל משא ומתן עם מלווים או בנקים, ולעזור לכם למצוא את ההלוואה הטובה ביותר בהתאם למצב הכלכלי שלכם.

יועץ משכנתאות פרטי הוא בעצם יועץ פיננסי המציע לצרכנים אפשרות להגיש בקשה למשכנתא ללא צורך בטרטורים והתעסקות רבה עם טפסים ובקשות. יועצים פיננסיים פרטיים מועסקים בדרך כלל על ידי בנקים/ מוסדות פיננסיים וגופים שונים המספקים הלוואות חוץ בנקאיות. 

כיום יש מגוון חברות חוץ בנקאיות שגם יכולות לאפשר לכם מימון דירה חדשה עם מסלול  אטרקטיבי לרוכשי הדירות וגם לספק יעוץ בבחירת מסלול משכנתא נכון. יועץ משכנתאות יקצר את הדרך לדירה החדשה וילווה אתכם לאורך כל הדרך. 

myhouse היא חברה פיננסית המציעה יועצי משכנתאות פרטיים אשר יכולים לעזור לכם להפיק את המרב בבחירת הלוואה, בין אתם קונים דירה פרטית או כל נכס להשקעה ומגורים. אנשי המקצוע שלנו מכירים את כל סוגי הבנקים, המוסדות הפיננסיים וסוגים אחרים של מלווים, ועובדים עם לקוחות המעוניינים לרכוש דירה בחכמה, גם בישראל היקרה. 

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי