מתי נכון לעשות איחוד הלוואות?

מתי נכון לעשות איחוד הלוואות

איחוד הלוואות, כמו כן הוא, הוא תהליך שבו מאחדים מספר הלוואות קטנות להלוואה אחת גדולה. הנכס המשועבד לטובת ההלוואה הזו הוא הדירה שלכם. אז למי התהליך הזה מתאים, מי מציע אותו ולמי אנחנו ממליצים לשקול אותו? על כל השאלות הללו נענה במאמר הבא.

מהו איחוד הלוואות?

הלוואות קטנות הן הלוואות זניחות יחסית שלקחנו מהבנק. הן יכולות להיות הלוואות שלקחנו כדי לשלם את התואר של הבן, הלוואה לצורך קניית רכב, לקראת חתונתה של הבת, מינוס בבנק, התחייבויות בכרטיס אשראי ועוד. כל ההלוואות האלה לעיתים מצטברות ויכולות להקשות מאוד על ניהולו של משק בית מסודר. החזר ההלוואות גדול עבורנו, והמשכורת לא תמיד מספיקה. ייתכן שרמת ההכנסות שלנו ירדה בשל שינויים שחלו בחיינו או בשל כל סיבה אחרת. בין אם אנחנו רוצים לאחד הלוואות כדי לעשות סדר בבלאגן ובין אם אנחנו רוצים לאחד הלוואות כדי להקטין את סכומי ההחזר החודשי, איחוד הלוואות יכול להיות אופציה טובה עבורנו.

למי מתאים איחוד הלוואות?

בגדול, התשובה היא: לכל מי שנתון תחת חובות מרובים והחזר ההלוואות מכביד עליו. מטרת איחוד ההלוואות הוא לתת לכם אוויר לנשימה ולפרוס את החזר ההלוואות שלכם להחזר חודשי קטן המאפשר לכם לנהל את משק הבית שלכם עם קצת יותר אוויר לנשימה. השיקול אותו עליכם לקחת בחשבון הוא העובדה כי לטווח הארוך תשלמו יותר עבור ההלוואה שלכם. כלומר, תשלו סכום חודשי קטן יותר שייתן לכם אוויר לנשימה אך הסכום שתשלמו לטווח הארוך יהיה גדול מהסכום המקורי.

לכמה זמן נוכל לקבל פריסה של איחוד ההלוואות?

הפריסה של ההלוואה הגדולה אותה תקבלו במסלול איחוד הלוואות יכולה להתפרש על פני עשרים שנה (!) וסכום המינימום שלה מתחיל מ100,000 ש"ח, כלומר, במידה וסכום ההלוואות הקטנות שלכם הוא פחות מ100,000 ש"ח לא תוכלו לבצע איחוד הלוואות.

מה נדרש לשם איחוד הלוואות?

איחוד הלוואות הוא תהליך של לקיחת משכנתא לכל דבר ולכן על הבנק להעריך את שווי הנכס שלכם ואת כדאיות העסקה עבורו. אשר על כן תדרשו לבצע פרוצדורות שגרתיות הכרוכות בלקיחת משכנתא, ביניהן למשל: שמאות על הדירה שלכם, ביטוח חיים כו'. את הנכס שלכם משעבד הבנק למעשה בתמורה להלוואה שלכם.

למה כדאי להתייעץ עם חברת ייעוץ משכנתאות בנוגע לאיחוד הלוואות?

למרות שתהליך של לקיחת הלוואה גדולה נשמעת כמו סיפור של הבנק, זוהי אינה עוד הלוואה שתיקחו בחייכם. אתם למעשה לוקחים משכנתא על דירה שלכם. לקיחת משכנתא היא תחום סבוך שיש להתמצא בו על מנת לקבל בו את התנאים הטובים ביותר וכן על מנת להבין את אופי ההצעות שתקבלו. אנחנו ב MYHOUSE מתגאים בניסיון רב בתחום נסח טאבו, הוצאת נסח טאבו, איחוד הלוואות ומשכנתא הפוכה. בעזרתנו תוכלו לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי