איך יועץ משכנתאות יכול לעזור לך למצוא את המשכנתא לבית מושלם

ייעוץ משכנתא

משכנתא לבית מושלם יש גג ורעפים, דלת וחלונות ווילונות יפים, אבל מעל הכל- הוא קיבל משכנתא בתנאים מעולים. תהליך של לקיחת משכנתא עשוי להיות ארוך ומייגע אך עם אנשי המקצוע הנכונים תוכלו להפוך אותו לקל ופשוט. משכנתא היא ככל הנראה ההלוואה הגדולה ביותר שתקחו בחייכם, ולכן, אנחנו כאן כדי לתת לכם טיפים איך להפוך אותו לבטוח יותר. 

 

קראו כמה שיותר 

ככל שיהיה בידכם יותר מידע- כך תהיו יותר חכמים. ידע הוא כח. ולכן, גם אם בחרתם ביועץ משכנתא שיסביר לכם הכל מא' ועד ת' אנחנו תמיד ממליצים לרכוש כמה שיותר ידע בנושא המשכנתא. לשאול כמה שיותר אנשים ולעשות את מחקר השוק שלכם. למדו מחכמת ההמונים, קראו על כך באתרים (כפי שאתם עושים עכשיו), בדקו מה מגדיל את הסיכויים שלכם לקבל משכנתא בתנאים מעולים, ובקיצור, עשו את כל שיעורי הבית האפשריים. 

 

אז מי יועץ המשכנתאות שלכם? 

יועץ משכנתאות פרטי הוא איש מקצוע לכל דבר. הוא יוצר קשרים עם הבנקים המלווים את המשכנתא, יש לו מוניטין בקרב הבנקאים שהוא עובד איתם על בסיס קבוע והוא כמובן מקבל שכר על עבודתו. יועצי משכנתאות פרטיים הם בני אדם, חשוב לזכור זאת. ולכן, קבלו כמה שיותר מידע גם על יועץ המשכנתא שלכם. וודאו שהמוניטין שלו בקרב הבנקים טוב (למשל הוא אינו דוחף אתכם לקחת משכנתא מבנק ספציפי ונראה שהוא מאוד מעוניין שתסגרו דווקא שם). שימו לב לרמת האובייקטיביות והשקיפות שלו. וודאו את ההסמכות שלו והניסיון שלו על מנת שתוכלו לקבל ייעוץ ממנו בלב שלם. 

 

לאחר שבחרתם את חברת ייעוץ המשכנתאות שלכם 

אנחנו ממליצים להתאזר בסבלנות ולהבין לעומק את מסלולי המשכנתא השונים. על יועץ המשכנתא הפרטי להסביר לכם בדיוק מה משמעותו של כל אחד מתמהילי המשכנתא המוצעים לכם, כיצד אילו ישפיעו עליכם בעתיד ומה משמעות של מסלול משכנתא צמוד למדד, למשל. יועץ משכנתא טוב גם מצודי בסבלנות רבה וביכולתו להסביר לכם את המשמעויות הכלכליות של התמהילים השונים, תוך שקלול מציאותי של מצבכם הכלכלי, וכן העדפות הסיכון שלכם. יועץ משכנתאות פרטי יוכל להסביר לכם על אופיה של מחזור משכנתא בעתיד, במידה ותרצו. והידע הרב שברשותו יהווה פלוס עבורכם. כמו שאמרנו- ידע הוא כוח. וכן גם במשכנתא. 

 

אפס בירוקרטיה 

לאחר שיש בידכם את המידע החשוב וקיבלתם החלטה לגבי גובה המשכנתא שאתם זקוקים לה, הגיע הזמן לתת ליועץ לעשות את העבודה בשבילכם. יועץ משכנתאות פרטי יחסוך לכם את הצורך בהבנת הפרטים הקטנים בחוזה מול הבנק וכן יחסוך לכם את המשא ומתן מול הבנקים, ואת כל כאב הראש הכרוך בכך. הוא ייקח אתכם יד ביד, משלב בייעוץ הראשוני ושיחת האפיון עד לקבלת המשכנתא הנכספת. היועץ הצליח להשיג לכם משכנתא בתנאים מעולים? עוד יותר טוב. במשכנתא כל אחוז קובע ולכן אם היועץ שלכם הצליח להתמקח עם הבנק ולהשיג לכם עוד הנחה קטנה- תראו בזה רק ברכה. 

 

מחפשים את יועץ המשכנתא שלכם? 

בין אם אתם מחפשים מידע אודות נסח טאבו GOV או הוצאת נסח טאבו חינם אנחנו ב MYHOUSE מצוידים במידע עדכני ואמין ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת לקבל תשובות לשאלות שעולות לכם. בין אם אתם רק חושבים על משכנתא ומחפשים את יועץ המשכנתא הפרטי שלכם, או רק מתלבטים בין מסלולי המשכנתא השונים- אנחנו כאן בשבילכם. צלצלו אלינו עוד היום ונמצא לכם את המשכנתא המשתלמת ביותר. 

 

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי