פתיחת הזדמנויות: כיצד יועץ משכנתאות יכול לעזור לך להבטיח את התעריפים הטובים ביותר

מהו ייעוץ משכנתא

יועץ משכנתא פרטי נמצא שם כדי לשמור על האינטרסים שלכם. עליו לבנות איתכם את תכנית מימון הדירה המדויקת ביותר עבורכם, בהתחשב בצרכים הספציפיים שלכם, ביכולת ההשתכרות העתידית, כמו גם בהתחשב בהוצאות עתידיות. מניסיונה הרב מול הבנקים, יכולה חברת ייעוץ משכנתאות להשיג עבורכם משכנתא משתלמת מזו שאתם עשויים להשיג ללא יעוץ. כמו גם לתת לכם מידע שרק הניסיון מלמד. אז איך יועץ משכנתאות יכול לעזור לכם להבטיח את התעריפים הטובים ביותר עבורכם? על כל זאת ועוד בסקירה הבאה. 

 

ניסיון 

כמו בכל מקצוע, חשיבותו של הניסיון היא רבה. ולכן, ניסיון עושה את כל ההבדל בין מישהו שרק עכשיו שמע לראשונה בחייו את המילה 'משכנתא' לבין מי ששוחה בים המשכנתאות ומכיר את מסלולי המשכנתא השונים ואת הבנקים בישראל. יועצי משכנתאות מנוסים עובדים עם בנקים שנים רבות וביכולתם לנהל איתם משא ומתן, להימנע מטעויות התנהלות מולם ולדעת כיצד לפנות אליהם. בנק הוא בסופו של דבר מוסד פיננסי, וככזה- ברצונו להרוויח מהעסקה. העסקה, בשורה תחתונה, היא המשכנתא שלכם. ולכן, יועץ משכנתאות שמגיע עם ניסיון רב בהתנהלות מול הבנקים והבנקים מכירים אותו, יכול להגיע עם יכולת מיקוח טובה ולהשיג לכם עסקה משתלמת יותר. 

 

בחירת מסלול משכנתא נכון 

בחירת מסלול משכנתא נכון הוא שלב קריטי בתהליך לקיחת ההלוואה הכי גדולה בחייכם הקרויה משכנתא. מסלולי המשכנתא השונים בחלקם צמודים למדד, אחרים אינם צמודים למדד. יועץ משכנתאות טוב ידע לשבת איתכם ולהסביר לכם את המשמעות של כל מסלול ואת ההשפעה שלו עליכם בעתיד. מסלול מימון משכנתא צמוד למדד למשל יושפע ממדד המחירים לצרכן. להשפעות של הכלכלה הנוכחית והעתידית על המשכנתא שלכם ישנה חשיבות רבה.

 

בדיקת כדאיות 

מושגים כמו 'משכנתא הפוכה' או 'מחזור משכנתא' יכולים להישמע לנו כמו סינית בפעם הראשונה. משכנתא הפוכה לצעירים, למשל, אינה אפשרית כיוון שמשכנתא הפוכה רלוונטית רק עבור בעלי דירות מעל גיל שישים. חסרונות משכנתא הפוכה עשויים להיות בהירים ליועץ המשכנתאות, אולם לא ברורים מספיק לאדם הפשוט שאין לו ניסיון בנושא. כיוון שמדובר בהחלטות משמעותיות לחייכם אשר נוגעות לעתידכם הכלכלי, החשיבות של התייעצות עם חברת ייעוץ משכנתאות היא משמעותית ועשויה לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. 

 

ניגוד אינטרסים 

יועץ המשכנתאות של הבנק נמצא שם על מנת לפרנס את מעסיקו- הבנק. עליו לעמוד ביעדי מכירה, כמו גם לשמור על מקום עבודתו. ולכן, ברצונו להשיג את העסקה הטובה ביותר עבור הבנק בו הוא עובד. יועץ משכנתאות פרטי, לעומת זאת, עושה את המקסימום על מנת להשיג עבורכם את הדיל הטוב ביותר דרך קשריו הרצופים עם הבנקים השונים, כמו גם הניסיון שיש לו והידע כיצד לפנות אל הבנק. איזה בנק מעדיף מה, וכו'. כיוון שעם יועץ המשכנתאות תוכלו 'לפתוח את כל הקלפים' בנוגע למצבכם הכלכלי האמיתי, מה שלא תמיד תוכלו לעשות עם יועץ הבנק שלכם מחשש שתסורבו למשכנתא- באפשרותו של יועץ המשכנתא הפרטי לתת לכם את הייעוץ הטוב ביותר בהסתמך על המידע השקוף שנתתם לו באשר למצבכם הכלכלי. 

 

שואלים את עצמכם המון שאלות? אנחנו כאן כדי לתת לכם תשובות וללוות אתכם יד ביד בדרך למשכנתא. בין אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לקחת משכנתא הפוכה? או מהי מחזור משכנתא, אנחנו מאמינים שמשכנתא רק נשמעת מסובכת. בפועל, עם המקצוענים של MYHOUSE אתם תקבו את כל המידע שישאיר אתכם רגועים. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו איתנו קשר. 

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי