הפתרונות האלטרנטיביים למסורבי משכנתא מהבנק

מסורבי משכנתא

לנוכח הגדלת הסירובים לבקשות משכנתא ממוסדות ההלוואות המסורתיים, אנשים רבים מחפשים פתרונות חלופיים עבור מסורבי משכנתא כמו הלוואה למסורבים, גרירת משכנתא ועוד אפשרויות שונות. 

בואו לקבל עוד היום ייעוץ משכנתא מקצועי יחד איתנו וחישוב משכנתא!

הלוואה למסורבים – מדוע הבנקים דוחים יותר בקשות משכנתא?

בשנים האחרונות ניכרת עלייה במספר בקשות המשכנתא הנדחות על ידי הבנקים. מגמה זו הותירה בעלי בתים פוטנציאליים רבים תוהים מדוע נמנעת מהם האפשרות להבטיח משכנתא ומדוע הם מוגדרים בתור מסורבי משכנתא. אחת הסיבות העיקריות מאחורי דחייה זו היא החמרה בתקנות ההלוואות המוטלות על ידי מוסדות פיננסיים. 

הבנקים בודקים כעת את ההיסטוריה הפיננסית של המועמדים יותר מקרוב, ומחפשים כל סימן של חוסר יציבות או חוב מוגזם כשחישוב משכנתא עוזר להם בכך. בנוסף, הבנקים דורשים כעת ציוני אשראי גבוהים יותר ותשלומים גדולים יותר עבור הלוואה למסורבים, מה שהופך את זה למאתגר יותר עבור אנשים מסוימים לזכות במשכנתא. 

מימון המונים או הלוואה למסורבים – מה עדיף?

מימון המונים בנדל"ן הוא דרך חדשה וחדשנית יחסית עבור אנשים פרטיים להשקיע בשוק הנדל"ן לעומת מצב שבו מסורבי משכנתא פונים כדי לקבל הלוואה למסורבים. זה כרוך באיחוד סכומים קטנים של כסף ממספר משקיעים כדי לממן פרויקט נדל"ן, כגון רכישת נכס או פיתוח בניין מסחרי.

התהליך מתחיל בדרך כלל בפלטפורמת מימון המונים בנדל"ן, שבה משקיעים יכולים לדפדף בין הזדמנויות השקעה שונות ולבחור את הפרויקטים שהם רוצים להשקיע בהם. פלטפורמות אלו מספקות מידע מפורט על הפרויקט, כולל המיקום, התשואות הצפויות ומסגרת הזמן עבור הפרויקט. השקעה.

לאחר שהמשקיעים בחרו בפרויקט, הם יכולים לתרום את סכום הכסף הרצוי לקמפיין מימון ההמונים. הכספים נאספים ומוחזקים בחשבון נאמנות עד שהפרויקט מגיע ליעד המימון שלו. אם סכום היעד לא מושג במסגרת זמן מוגדרת, הכספים מוחזרים למשקיעים.

לאחר שהפרויקט ממומן במלואו, הכספים משוחררים לנותן החסות של הפרויקט, האחראי על ביצוע פרויקט הנדל"ן. זה יכול להיות כרוך ברכישת הנכס, ניהול שיפוצים או פיקוח על תהליך הפיתוח. לאורך כל תקופת ההשקעה, המשקיעים בדרך כלל מקבלים עדכונים על התקדמות הפרויקט וכל התשואה הפוטנציאלית.

היתרונות של מימון המונים לעומת הלוואה למסורבים

מימון המונים בנדל"ן מציע מספר יתרונות הן למשקיעים והן לנותני חסות לפרויקטים ויכול להיות הזדמנות מצוינת עבור מסורבי משכנתא. למשקיעים, זה מאפשר פיזור של תיק ההשקעות שלהם, שכן הם יכולים להשקיע במספר פרויקטים של נדל"ן בסכומי כסף קטנים יחסית. הוא גם מספק גישה לפרויקטים שאולי היו שמורים באופן מסורתי לאנשים עשירים או למשקיעים מוסדיים.

מצד שני, נותני החסות לפרויקט נהנים מהיכולת לגייס כספים ממאגר גדול יותר של משקיעים, מה שמפחית את הסתמכותם על שיטות מימון מסורתיות. בנוסף, פלטפורמות מימון המונים נדל"ן מספקות לעתים קרובות מומחיות ותמיכה בניהול תהליך ההשקעה, ומסייעות לנותני חסות לפרויקטים לנווט במורכבות של מימון המונים וקשרי משקיעים.

MY HOUSE – משכנתא למסורבים!

אנחנו בחברת MY HOUSE, נעניק לכם הלוואה למסורבים וייעוץ משכנתא איכותי ממומחי המשכנתאות שלנו! אתם לא תצטרכו יותר לחשוש מגרירת משכנתא , משכנתא הפוכה ולפחד מהמושג – משכנתא למסורבים, כשלצידכם יעמדו המומחים שלנו ושיוכלו להעניק לכם את כל המידע הנחוץ!

צרו קשר והשאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם ולעזור לכם להשיג משכנתא חדשה.

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי