החשיבות של עבודה עם יועץ משכנתאות: 7 יתרונות שאתה צריך לדעת

מדריך לייעוץ משכנתאות

עבודה עם יועץ משכנתאות היא אחד הצעדים החשובים ביותר לקראת רכישת בית. ייעוץ משכנתא איכותי מספק לכם מידע שקוף, אמין והוגן על הציע המשכנתאות הקיים בשוק ומתאים אותו לצרכיכם האישיים. בין אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות או רק חולמים על בית, אנחנו כאן כדי לספר לכם מהן היתרונות של ייעוץ משכנתא. 

 

כי העתיד חשוב 

מעבר לכך שאתם קיימים בהווה וגם רוצים לרכוש בו בית, אנחנו צריכים לחשוב על העתיד. חשיבה קדימה היא אחת המעלות החשובות ביותר שמביא איתו יועץ משכנתא והיא משקללת בתוכה את היעדים הפיננסיים ארוכי הטווח שלכם, יכולת ההחזר שלכם במהלך השנים, ויכולתכם הכלכלית העתידית. 

 

בהירות בתהליך מורכב 

תהליך של בירור משכנתא עשוי להיות מורכב ומייגע שלא תמיד ברור לאדם מן השורה. לקיחת משכנתא כוללת בתוכה מרכיבים רבים הנוגעים למדד יוקר המחיה בישראל, ריביות ואינפלציה. מדובר בתחום שרובנו אינם מבינים בו ולכן יועץ משכנתא יכול לעשות סדר בבלגאן ולהביא איתו בהירות וסדר, כמו גם תכנון קדימה והתאמת המשכנתא לצרככים האישיים. 

 

מדד יוקר המחיה בישראל 

המשכנתא שלכם מושפעת ממדד יוקר המחיה בישראל, המשתקף ממדד המחירים לצרכן. יוקר המחיה בישראל ביחס לעולם גבוה ב20%. מדד המחירים לצרכן משפיע על הכלכלה שלנו וגם על המשכנתא כיון שהרבה משכנתאות מגיעות עם מסלולים שצמודים למדד המחירים לצרכן. יועץ משכנתאות איכותי יוכל לספק לכם מידע הקשור בהשפעת הכלכלה ומדדי המחירים על המשכנתא שלכם.  

 

חישוב משכנתא 

מחשבון משכנתא הוא אחד הכלים החשובים ביותר בתהליך לקיחת משכנתא. הוא מספק לכם, כלווים, את כל המידע החשוב ביותר אותו עליכם לדעת כמו גובה התשלום החודשי שעליכם להחזיר, כמה מתוך התשלום שלכם מיועד להחזרי הקרן, כמה מתוכו מיועד להפרשי הריבית וכו'. יועץ משכנתא יכול לשקף לכם את תמונת המצב הכוללת וגם העתידית.

 

יכולות ההחזר שלכם 

יועץ משכנתאות איכותי מספק לכם ייעוץ שלוקח בחשבון את מבנה הכספים שלכם, כמו גם אורח החיים, נכסים נוספים שקיימים ויכולות הכנסה. תכנון מסוג זה חשוב מאוד כיון שהוא נועד למנוע מתיחות יתר הנוגעת להחזרי המשכנתא, כמו גם יכולה לשקף לכם את המצב הכלכלי שלכם, במבט נייטרלי. 

 

היצע משכנתאות רב 

הבנק שלכם מציע לכם אך ורק משכנתא אחת- של הבנק. יועץ משכנתאות, לעומת זאת, חשוף למגוון רב של משכנתאות המוצעות על ידי בנקים שונים ויכול לתת לכם את הצעת המשכנתא המדויקת ביותר לצרכים שלכם. 

 

הזדמנויות למימון מחדש 

כיון שהמשכנתא שלכם מושפעת מהמצב הכלכלי העולמי והארצי; עליות ריבית, אינפלציה וכן עליות במדד המחירים לצרכן, יועץ משכנתאות יכול בעתיד לסייע לכם בזיהוי הזדמנויות למחזור המשכנתא שלכם במידה והריבית יורדת את שמצבכם הפיננסי משתנה. תפקידו של יועץ משכנתאות, אם כן, יכול להימשך גם לאחר שנכנסתם לבית החדש ואתם מעוניינים לשנות את תנאי החזר המשכנתא שלכם. 

 

אצלנו  ב MYHOUSE אנחנו מאמינים כי.. 

בכל מה שקשור למשכנתא, אנחנו מאמינים כי ככל שתקבלו יותר מידע, כך תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. בין אם אתם חוששים מעלייה ביוקר המחיה בישראל ושואלים את עצמכם כיצד הוא ישפיע על המשכנתא שלכם, בין אם אתם רוצים לקבל מידע הנוגע להחזרי הריביות שלכם ולקבל יותר וודאות- אנחנו כאן עבורכם. אצלנו ב MYHOUSE אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע משכנתא בתנאים הטובים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לצלצל אלינו כדי שנוכל למצוא עבורכם את המשכנתא המתאימה ביותר. 

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי