הבנת תפקידו של יועץ משכנתאות: המדריך שלך לקבלת החלטות מושכלות

לקיחת משכנתא
יועץ משכנתאות פרטי מספק לכם גשר קל למשכנתא נכונה. הוא בקיא בכל מסלולי המימון, כמו גם בהיצע המשכנתאות הקיים בבנקים השונים. בבואכם לחברת ייעוץ משכנתאות תוכלו להיעזר בה בקבלת ההחלטה החשובה ביותר בחייכם; מימון הבית שלכם. אז כיצד לעשות זאת בצורה נכונה?    יועץ משכנתאות מקצועי בקיא היטב במסלולי המימון, במצב השוק- עליות ריבית, אינפלציה והשפעתם של המדדים השונים על החזרי המשכנתא החודשיים שלכם. עליו להתמצא במגוון מסלולי המשכנתא המוצעים על ידי הבנקים השונים, כמו גם לדאוג לכם למעטפה שתכלול ראייה כלכלית מרחבית הלוקחת בחשבון את מצבכם הכלכלי היום, ובעוד שנים קדימה.    כמה שיותר מידע  ככל שתלמדו על הנושא טוב יותר, וככל שתשאלו יותר שאלות- כך תוכלו לקבל את המידע הטוב ביותר הנחוץ לכם. מחשבון משכנתא הוא אחד הכלים המומלצים ביותר על מנת שתוכלו לקבל תמונה ראשונית. מחשבון משכנתא לפי החזר חודשי יכול לספר לכם כמה גובה ההחזר החודשי שתצטרכו להחזיר במשך מספר שנים. כל מחשבון משכנתא פשוט יוכל לעשות את העבודה, בהקשר הזה.   

אז מה זה מחשבון משכנתא בעצם? 

מחשבון משכנתא הוא בעצם כלי סימולציה פשוט. הוא כלי לחישוב משכנתא שנועד לתת לכם בהירות לגבי המשכנתא לה אתם זקוקים. למעשה, הוא נועד לתת לכם הערכה לגבי גובה המשכנתא שלכם בהתאם לנתונים האישיים שלכם. בעזרתו תוכלו לקבל סימולציה לתמהילי משכנתא שונים בהתאם למסלולי ההלוואה, סכום, תקופה וריבית.   

תמהילי משכנתא; מה תפקידו של יועץ המשכנתאות? 

יועץ משכנתאות אישי מבין את משמעותם של מסלולי המשכנתא השונים, וביכולתו להדריך אתכם ולכוון אתכם למסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורכם. האם אתם רוצים לקחת מסלול משכנתא בריבית משתנה? ריבית צמודה למדד המחירים לצרכן או ריבית שאינה צמודה למדד המחירים לצרכן? את כל ההבדלים הללו יוכל להסביר לכם יועץ המשכנתאות האישי שלכם.  

 איך לבחור את יועץ המשכנתא שלכם בצורה נכונה? 

חשוב מאוד להבין שבעת לקיחת משכנתא יש להבין את כל היבטי העסקה, ולכן, יועץ משכנתא שיש לו מספיק סבלנות להסביר לכם את כל היבטי העסקה, כמו כן ישדר לכם אמינות ורצון להשתתף בתהליך לכל אורכו- יהיה הבחירה הנכונה עבורכם. קשריכם עם יועץ המשכנתאות האישי שלכם אינו מסתיים בעת לקיחת המשכנתא ולפעמים הוא ממשיך לאורך שנים בשל שינויים בריביות ומדד המחירים לצרכן. ולכן, חפשו את האדם שיהיה שם עבורכם להסביר, ללוות, והכי חשוב- לראות את טובתכם לנגד עיניו.    חוסך לכם זמן ובירוקרטיה  יועץ משכנאות פרטי שם את טובתכם לנגד עיניו. הוא חוסך לכם התמקחות מול הבנקים, שאלות לגבי טפסים שיש להגיש, הוא מבין את האופן בו בנקים חושבים וגם יש לו יכולת מיקוח מולם. כוח מיקוח, עליכם להבין, הוא יכולת שיש ליועץ משכנתאות פרטי, והוא עשוי להועיל לכם מאוד במידה והיועץ הצליח להשיג לכם אפילו הנחה של 1% בעלות המשכנתא. בסכומים גדולים שכאלה, כל אחוז מהווה סכום משמעותי.    אצלנו ב MYHOUSE אנחנו מאמינים כי תפקידו של יועץ משכנתאות הוא להיות שם לטובת האינטרסים שלכם, ולשרת אתכם. ביכולתנו להתאים לכם את מסלול המימון המתאים ביותר עבורכם, תוך התחשבות בצרכיכם וביכולתכם הכלכלית. אנו שמים את טובתכם בראש מעייננו ונמצאים כאן כדי לתת לכם את המענה המדויק ביותר, שיביא לכם את השקט הנפשי הגדול ביותר ויחסוך מכם זמן וכאב ראש. צרו איתנו קשר ונמצא ביחד את המשכנתא המדויקת ביותר עבורכם. נהיה שם לצידכם, לאורך כל הדרך.      

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי