אילו גורמים פיננסיים יכולים להעניק לכם משכנתא?

משכנתא

בזמן שכולם חושבים שרק הבנק יכול להעניק משכנתא, רבים יופתעו לגלות כי קיימים גורמים פיננסיים נוספים שיכולים גם הם להעניק לכם משכנתא וזאת הסיבה שסבב בנקים אינו מספיק בשביל בירור תנאי המשכנתא. 

הלוואת משכנתא: מה אומר דירוג האשראי שלכם?

דירוג האשראי שלך ממלא תפקיד מכריע בקביעת זכאותך למשכנתא. המלווים משתמשים בניקוד האשראי שלך כדי להעריך את כושר האשראי שלך ולקבוע את שיעור הריבית שהם יציעו לך. ציון אשראי גבוה יותר מצביע על סיכון נמוך יותר לכשל בהלוואה, מה שהופך אותך ללווה אטרקטיבי יותר. בדרך כלל, ציון אשראי מעל 700 נחשב טוב, בעוד שציונים מתחת ל-620 עשויים להקשות על הבטחת משכנתא חדשה.

כדי לשפר את ציון האשראי ולהגדיל את הסיכויים שלך לקבל משכנתא, חיוני לשלם את החשבונות בזמן, לשמור על יחס ניצול אשראי נמוך ולהימנע מפתיחת קווי אשראי חדשים שלא לצורך. בדיקה קבועה של דוח האשראי שלך לאיתור שגיאות וערעור על אי דיוקים כלשהם יכולה גם לעזור לשמור על ציון אשראי בריא. המלווים יבחנו מקרוב את היסטוריית האשראי שלך, ולכן חשוב להפגין התנהגות פיננסית אחראית ולבסס היסטוריית אשראי מוצקה. מחשבון משכנתא יוכל לעזור לכם לחשב את הסיכוי שלכם לתשלום משכנתא בכל חודש, ובמידה ואתם תזדקקו לעזרה – ניתן לעשות גם איחוד הלוואות כדי לאחד את כלל החובות שלכם  יחדיו.

אם ציון האשראי שלך פחות מאידיאלי, ייתכן שעדיין תוכל לקבל משכנתא באמצעות מלווים חלופיים או תוכניות בגיבוי ממשלתי. לאפשרויות אלה עשויות להיות שיעורי ריבית גבוהים יותר או לדרוש מקדמה גדולה יותר, אך הן יכולות לספק מסלול לבעלות על בית לאנשים עם אשראי פחות ממושלם. חשוב לבחון את כל האפשרויות הקיימות ולהתייעץ עם איש מקצוע בתחום המשכנתאות שיוכל להדריך אותך בתהליך.

יועץ משכנתאות – כיצד יחס החוב להכנסה משפיע על הזכאות למשכנתא?

יחס החוב להכנסה הוא גורם מכריע שהמלווים לוקחים בחשבון בעת קביעת זכאותך למשכנתא. זה מודד את אחוז ההכנסה החודשית שלך שמגיע לתשלומי חובות. יחס גבוה מצביע על כך שיש לך כמות משמעותית של חוב ביחס להכנסה שלך, מה שעשוי להפוך את זה למאתגר יותר לעמוד בתשלום המשכנתא, ואת המידע הזה ניתן לחשב אצל כל יועץ משכנתאות.

  • 1. הבנת יחס החוב להכנסה:
    כדי לחשב את יחס ה-DTI שלך, חבר את כל התחייבויות החוב החודשיות שלך, כולל תשלומים בכרטיס אשראי, הלוואות לסטודנטים, הלוואות לרכב וכל חוב אחר. לאחר מכן, חלק את הסכום הזה בהכנסה החודשית ברוטו שלך. התוצאה היא יחס ה-DTI שלך, מבוטא באחוזים. המלווים מעדיפים בדרך כלל יחס DTI מתחת ל-43%, אם כי תוכניות מסוימות עשויות לאפשר יחסים גבוהים יותר.
  • 2. ההשפעה על אישור משכנתא:
    יחס DTI גבוה יכול להשפיע לרעה על סיכויי אישור המשכנתא שלך. המלווים חוששים שחלק גדול מדי מההכנסה שלך כבר מוקצה לתשלומי חובות, מה שמותיר אותך עם כספים מוגבלים לתשלומי משכנתא. יחס DTI נמוך יותר מצביע על כך שיש לך רמה גבוהה יותר של הכנסה פנויה, מה שהופך אותך ללווה אטרקטיבי יותר. המלווים עשויים להיות מוכנים יותר להציע לך משכנתא עם תנאים נוחים יותר אם יחס ה-DTI שלך נמוך.
  • 3. ניהול יחס החוב להכנסה שלך:
    כדי לשפר את יחס ה-DTI שלך, אתה יכול להתמקד בהפחתת החוב שלך או בהגדלת ההכנסה שלך. תשלום חובות נותרים והימנעות מחובות חדשים יכולים לעזור בהורדת יחס ה-DTI שלך. בנוסף, הגדלת ההכנסה שלך באמצעות העלאה בשכר, עבודה שנייה או התרוצצות צדדית יכולה גם לעזור לשפר את יחס ה-DTI שלך.

משכנתאות MY HOUSE – המשכנתא הטובה ביותר שתוכלו להשיג!

אנחנו בחברת משכנתאות MY HOUSE נעזור לכם לקבל הלוואה עם ריבית משכנתא משתלמת ואיכותית ביותר! יחד עם יועץ משכנתאות מוסמך, אין שום סיבה שבעולם שאתם לא תזכו לייעוץ משכנתא שיניב לכם תוצאות!

בואו לקבל עוד היום את המידע הנחוץ אודות משכנתא למסורבים, מחזור משכנתא ופרטים נוספים.

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי