הבנק ביקש מאיתנו להוסיף ערב למשכנתא, מה עושים?

ערב למשכנתא

בקניית דירה, הבטחת משכנתא היא לרוב אחת הדאגות הגדולות ביותר. עבור אנשים רבים, קבלת אישור למשכנתא יכולה להיות אתגר. כאן ערב למשכנתא יכול להועיל. ערבים למשכנתא אינם מלווים, אך הם אחראים להבטיח את ההלוואה אם ​​הלווה לא יעמוד בתשלומי המשכנתא. הנה מה שאתה צריך לדעת על ערבים למשכנתא וכיצד הם יכולים לעזור לך לקבל אישור למשכנתא.

כאשר רוב האנשים חושבים על משכנתאות, הדבר הראשון שעולה על הדעת הוא קבלת אישור להלוואה זו. ועבור אנשים רבים, התהליך הזה יכול להיראות מרתיע וקשה – בעיקר בגלל כל הניירת הכרוכה בכך. עם זאת, ישנן חברות שמתמחות בסיוע ללווים להבטיח משכנתאות על ידי התפקדות כערובה שלהם. ערבים למשכנתאות אינם מלווים בעצמם, אבל הם בעצם ערבים להלוואה אם ​​הלווה לא יעמוד בתשלומי המשכנתא שלו.

אם אתם חושבים על רכישת בית ורוצים לדעת יותר על איך ערבים למשכנתא יכולים לעזור לכם לקבל אישור להלוואה, המשיכו לקרוא! במאמר זה נדון במה בדיוק עושים משכנתאות, מי צריך אחד ולמה כדאי לשקול אותם בעת הגשת בקשה לבית החלומות שלך. אז בין אם אתה רק מתחיל את החיפוש שלך ובין אם אתה נלכד בלימבו מחכה לשמוע תשובות ממלווים פוטנציאליים, המשך לקרוא כדי לגלות עוד על פתרון המימון הנחמד הזה!

מה מטרת החתמת ערב למשכנתא?

מטרת חתימת ערבים לעסקת משכנתא היא להקטין את הסיכון עבור המלווה. אם הלווה לא יעמוד בהלוואה, הערב אחראי להחזיר את החוב. הסדר "חתימה משותפת" זה משמש לעתים קרובות כאשר מישהו מנסה לקבל משכנתא עם אשראי פחות ממושלם. על ידי בעל ערב עם אשראי טוב, סביר יותר שהלווה יאושר להלוואה. במקרים מסוימים, ייתכן שהערב יידרש גם לספק בטחונות, כגון רכוש או חשבון השקעה, להבטחת ההלוואה. אמנם חתימה על ערבים יכולה לסייע בהפחתת הסיכון עבור המלווים, אך חשוב לזכור שזו אחריות רצינית. וודא שאתה מבין את כל הסיכונים הכרוכים בכך.

באילו מקרים הבנק מבקש ערבים שנרצה לקחת משכנתא?

כדי שהבנק יעניק לכם משכנתא, הם ירצו לראות שיש לכם את היציבות הפיננסית לבצע את תשלומי ההלוואה בזמן ובמלוא. אחת הדרכים שבהן הם יכולים להעריך זאת היא על ידי הסתכלות על ההכנסה וההיסטוריה התעסוקתית שלך. אם יש לך עבודה קבועה וציון אשראי טוב, סביר יותר שתאושר להלוואה. עם זאת, אם אתה עצמאי או בעל היסטוריית אשראי פחות מושלמת, ייתכן שהבנק ידרוש ממך למצוא ערב. ערב הוא מישהו שמסכים לבצע את תשלומי ההלוואה שלך אם אינך יכול לעשות זאת. בדרך כלל, ערבים הם בני משפחה או חברים קרובים שיש להם ציוני אשראי טובים והכנסה קבועה. אם אינך מצליח לקבל אישור למשכנתא בעצמך, מציאת ערב עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר שלך.

5 טיפים למי שמתבקש ערבים לצורך נטילת משכנתא

זה לא נדיר שאנשים מתבקשים על ידי המלווה שלהם ערבים על מנת לקחת משכנתא. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך אם אתה מוצא את עצמך במצב זה:

1. ראשית, נסה לנהל משא ומתן עם הבנק שנותן לך משכנתא. ייתכן שניתן יהיה להסכים על הסדר חלופי שאינו כרוך בערב. אם אינך יודע לעשות זאת בעצמך בצורה יעילה – כדאי שתפנה ליועץ משכנתא מנוסה.

2. אם אתה צריך ערב, וודא שאתה בוחר מישהו שיציב כלכלית ובעל היסטוריית אשראי טובה.

3. היו מציאותיים לגבי כמות הכסף שתצטרכו ללוות. ככל שהסכום גדול יותר, כך גדל הסיכון לערב.

4. ודא שאתה מבין את ההתחייבויות הן של הלווה והן של הערב לפני חתימה על ניירת כלשהי.

5. לבסוף, זכור כי ערב אחראי בסופו של דבר להחזר החוב אם אינך עומד בהחזרי ההלוואה שלך. בחר מישהו שאתה סומך עליו שיבצע תשלומים בזמן במידת הצורך.

יש לכם שאלה?

מוזמנים לדבר איתנו בכל נושא

אני רוצה שיחזרו אליי